2010. június 6., vasárnap

2. Fejezet

Amikor Mary felébredt, hallotta, hogy a pilóta mond valamit, ezért csöndben figyelt:
- Még 15 perc és leszállunk.
- 15 perc? Itt is volnánk? De hiszen ez csodálatos.
Justin! Ébredj.
- Hm?
- Megérkeztünk. Szólj Kingának.
- Ok. Kinga.
- Tessék?
- Megérkeztünk Atlantába.
- Komolyan?- ugrott fel Kinga.
- Igen komolyan! Nézd milyen csodálatos. – Mondta Mary.
Amikor a pilóta letette a gépet, mindenki elindult, hogy leszálljanak.
- Kinga menj legelőre. – Mondta Mary.
- Rendben.
- Justin.
- Igen Mary.
- Akkor majd a fellépés után választ adok.
Justin bólintott egyet a fejével. Amikor leszálltak a gépről Justin megszólalt:
- Nah csajok, Menjünk a gyerek otthonba.
- Ok. –mondta egyszerre a két lány.
Amikor megérkezek, Justin mondta, hogy szalad, átöltözik.
- Kinga beszélnünk kell.
- Mi az Mary?
- Hát nem is tudom, hogy mondjam.
- Mondd bátran.
- Huh. Nos. Justin randira hívott.
- Hogy micsoda?
- Nagyon haragszol?
- És mégis mikor?
- Háát. A repülőn, amikor te aludtál.
- Nagyon haragszol.
- Dehogy is. Vagyis. Először nagyon meglepődtem, de most mit csináljak? Nah és legalább igent mondtál?
- Nem.
Hogy mi?
- Vagyis nem mondtam nemet, hanem azt mondtam neki, hogy mivel mindent meg szoktunk beszélni, ezt is megbeszéljük, és mondtam, hogy a fellépés után választ adok neki.
- Akkor mondj neki igent.
- De tényleg nem haragszol?
- Nem dehogy is. Tudtam, hogy úgyis téged választ, hiszen te szebb vagy.
- Jajj. Ne mondj már ilyeneket.
- Jó rendben. Nah ha kijön Justin azonnal igent mondasz! OK?
- OK. Nagyon, köszi, hugi.
Látszott, hogy Kinga egyáltalán nem volt boldog, és ezt Mary is látta. De Justin-nak nem mondhatott nemet ugyanis egész életében erre várt. Kinga ezt tudta, ezért nem szerette volna elrontani Mary boldogságát. Amikor Justin kijött az öltözőből, Mary odarohant hozzá.
- Tudom azt mondtam, hogy a fellépés után adok választ. De amíg te az öltözőben voltál addig beszéltem Kingával.
- És?
- És igen.
- Hát ez nagyon jó. Nagyon örülök neki. Ööö. Mary!.
- Igen Justin?
- Az öltözőben felhívtam egy hotelt és foglaltattam nektek szobát. Majd a fellépés után elmegyünk taxival.
- Oh. Nagyon szépen köszönjük.
- És majd olyan 19óra körül érted megyek kocsival. Rendben.
- OK.
Mary érezte, hogy elpirosodott, és tudta, hogy Justin észreveszi, ezért gyorsan elfordult. De már túl késő volt.
- Jól érzed magad Mary?
- Úristen észrevette. Most mit csináljak? – gondoltam magában Mary.
- Igen. Persze. Miért?
- Csak azért mert olyan piros lettél.
- Oh, csak nagyon meleg van itt.
- Jah. Értem.
A műsor elkezdődött és az otthon vezetője bemondta, hogy:
- Most következik, a várva várt meglepetés. JUSTIN BIEBER!
A gyerekek nagyon örültek.
- Sziasztok, gyerekek. Justin Bieber vagyok, és nem egyedül jöttem. Szeretném nektek bemutatni két barátomat. Kingát és Maryt. Az első számunk az One time.
- AYE, AYE, AYE, AYE, AYE, AYE, AYE, AYE.
ME PLUS YOU. I’M A TELL YOU ONE TIME…….
Majd következett az Eenie meenie, a Somebody to love, a First dance.
Utolsó számom Marynek szól. Címe: Love me
Mary ismét nagyon piros lett. De Justin most nem vette észre, és elkezdett énekelni.
Amikor vége lett a koncertnek Kinga bement az öltözőbe, hogy átöltözzön. Mary és Justin is bementek az öltözőbe. Lányok siessünk, mert nemsokára itt van értünk a taxi, hogy elvigyen minket a hotelbe ahová szobát foglaltam nektek.
Mire kimentek a taxi már ott várt a kapu előtt. Gyorsan be is szálltak. Fél óra múlva már ott is voltam a Hotelnél. Amikor kiszálltak, Justin odasúgta Marynek:
- Mary. Akkor majd 19órára érted jövök.
- Rendben. – mondta Mary.
Amikor bementek a Hotelbe elkérték a kulcsot a szobájukhoz. A lifttel felfelé menet Mary látta, hogy Kinga szomorú, ezért megkérdezte:
- Mi a baj Kinga?
- Semmi. Miért?
- Hát, mert olyan szomorúnak látszol.
- Szomorúnak? Dehogy is csak fáradt vagyok.
Persze ez nem volt igaz. Csak nem akarta elrontani Mary örömét, ugyanis tudta mióta vár erre pillanatra.
- Talán, nem az a baj hogy randizni fogok Justinnal?
- Nem. Dehogy is. Mondom, hogy csak fáradt vagyok. Amúgy meg téged választott ezt el kell fogadnom. De mondom engem nem zavar. Remélem, összejössz Justinnal.
Amikor felértek, kicsomagoltak és Kinga elment a fürdőszobába.
- Mary. Elmegyek, veszek egy habfürdőt.
- Rendben.
Kinga bement a fürdőszobába, és csak sírt, és sírt. Mary ezt meghallotta és bekopogott.
- Minden rendben van?
Kinga gyorsan összeszedte magát és megszólalt.
- Igen. Persze.
Azután folytatta halkan a sírást. 20perc fürdőzés után kijött a fürdőből.
- Kinga. Hallottam, amikor sírtál. Tudom, hogy Justin miatt.
- Igen Mary. Nem titkolom tovább. Fáj, hogy randizol Justinnal, de elfogadom.
- Kinga. Inkább nem megyek el a randira.
- De Mary. El fogsz menni velem ne, törődj.
Akaratoskodott Kinga.
- Majd megszokom, hogy Justinnal fogsz járni.
18órakor Mary elment zuhanyozni, kisminkelte magát, és várta Justint.
- Nah? Hogy nézek ki?
- Nagyon csinos vagy Mary.
18:30 kor hallották, hogy valaki csenget.
- Kinyitom. – mondta Kinga.
Justin volt az. Hamarabb érkezett.
- ööö. Szia Justin.
Dadogott Kinga.
- Szia. Mary itt van?
- Igen. Szólok neki.
Kinga beszaladt és szólt Marynek. Mary Justin van itt.
- oh, máris sietek.
Azután visszament Justinhoz.
- Mindjárt jön.
- Rendben.
- Mi a baj Kinga? Olyan furcsa vagy.
- Furcsa? Hogy érted?
- A fellépésen nem így néztél ki. Olyan szomorúnak látszol.
Justin is észrevette, hogy szomorú.
- Oh, semmi baj. Csak fáradt vagyok.
- Itt is vagyok. – Mondta Mary.
- Indulhatunk?
- Igen.
- Jó mulatást. – mondta Kinga.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése